Zdajemy sobie sprawę z potrzeb naszych klientów, dlatego umożliwiamy zakup produktów z możliwością odroczonego terminu płatności.
Odroczony termin płatności przysługuje:
- jednostkom samorządowym,
- jednostkom budżetowym, takim jak urzędy, gminy, powiaty, szkoły, przedszkola, uczelnie i inne.
Jak złożyć zamówienie i uzyskać fakturę z odroczonym terminem płatności?
- W trakcie składania zamówienia wybierz opcję „przelew bankowy” jako metodę płatności.
- W polu uwag do zamówienia zaznacz, że zamówienie ma być realizowane dla jednostki budżetowej z odroczonym terminem płatności.
- Określ preferowany termin płatności - 7 lub14 dni.
- Faktura proforma generuje się automatycznie i zostanie wysłana na Twój adres mailowy, jednak prosimy o jej nieopłacanie.
- Po złożeniu zamówienia nasz pracownik zmieni formę płatności, a zamówienie przejdzie do realizacji.
- Faktura za zakup zostanie wystawiona po otrzymaniu przez Ciebie przesyłki.
Dodatkowe informacje:
- Pole na uwagi pojawia się po wpisaniu danych kontaktowych do zamówienia.
- Możesz również wysłać zamówienie mailowo na adres [email protected], podając dane do faktury, adres dostawy oraz szczegóły zamawianych produktów.
- Koszt dostawy jest taki sam, jak w przypadku przedpłaty.