Zdajemy sobie sprawę z potrzeb naszych klientów, dlatego umożliwiamy zakup produktów z możliwością odroczonego terminu płatności.

Odroczony termin płatności przysługuje:
  • jednostkom samorządowym,
  • jednostkom budżetowym, takim jak urzędy, gminy, powiaty, szkoły, przedszkola, uczelnie i inne.
Jak złożyć zamówienie i uzyskać fakturę z odroczonym terminem płatności?
  1. W trakcie składania zamówienia wybierz opcję „przelew bankowy” jako metodę płatności.
  2. W polu uwag do zamówienia zaznacz, że zamówienie ma być realizowane dla jednostki budżetowej z odroczonym terminem płatności.
  3. Określ preferowany termin płatności - 7 lub14 dni.
  4. Faktura proforma generuje się automatycznie i zostanie wysłana na Twój adres mailowy, jednak prosimy o jej nieopłacanie.
  5. Po złożeniu zamówienia nasz pracownik zmieni formę płatności, a zamówienie przejdzie do realizacji.
  6. Faktura za zakup zostanie wystawiona po otrzymaniu przez Ciebie przesyłki.
Dodatkowe informacje:
  • Pole na uwagi pojawia się po wpisaniu danych kontaktowych do zamówienia.
  • Możesz również wysłać zamówienie mailowo na adres [email protected], podając dane do faktury, adres dostawy oraz szczegóły zamawianych produktów.
  • Koszt dostawy jest taki sam, jak w przypadku przedpłaty.